dinsdag 27 oktober 2009

EduShare in een nieuwe jas.



In maart ben ik (H-P Köhler) begonnen met de blog EduShare. Mijn doel was om elke week informatie te geven over alle ontwikkelingen binnen het ontwikkelen, delen en gebruiken van digitaal leermateriaal. Onderwerpen die tot nu toe aan bod kwamen zijn; standaardisatie, innovatie, auteursrecht, digitaal toetsen en het uitwisselen van leerling resultaten.


In het voorjaar ben ik langdurig op vakantie geweest en eigenlijk heb ik sindsdien de draad niet meer opgepakt. Toch blijf ik een blog een ideaal instrument vinden om met enige regelmaat je ideeën en gedachtes vast te leggen. Dus vandaar dat ik toch weer een herstart maak. Nieuw is alleen dat collega Henk Nijstad
(productmanager EduRep) zal aansluiten als mede auteur van deze blog.

Samen blijven we ons richten op alle ontwikkelingen binnen de educatieve contentketen. Ontwikkelingen binnen Kennisnet, maar ook daarbuiten. In onze artikelen zullen we onze ideeën met u willen delen. Reacties zijn daarom meer dan welkom.


Veel leesplezier…

H-P Köhler en Henk Nijstad.

1 opmerking: